2009-10-08
 22:54:47

name the pet and let it go!





schön låt.

DAGENS:
Dagens kläder: ljusa slitna jeans, mina"du-är-inte-klok-madicken" skor,
vit tisha med tryck, svart kofta och skinnjacka!
Dagens frisyr: det vanliga, utsläppt små ruffsigt.
Dagens låt: se ovan kanske?!
Dagens vill ha: vill ha en frisk och pigg anna imorgon :D
Dagens göromål: hade hemliga göromål, men dom är avklarade ;)
Dagens läsning: Inget spec..
Dagens borde: sova NU.
Dagens mat: mm, pizzaslize på åhlens och pancakes då jag kom hem!
Dagens köp: hemligheter!
Dagens humör: hm, posetiv och ganska glad.. :)
Dagens saknad: Saldot jag hade på mitt konto för sisådär två månader sen,
är typ broke nu :(
Dagens roligaste: Vero Moda, och mitt långa samtal med anna!
Dagens tråkigaste: att jag fryser sönder och har ont i fötterna,
och en viss person hör inte av sig :o?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: