2009-10-12
 01:05:10

sjukligt trött

GUD vilken lång dag det har varit idag! Ställde klockan på sju
så det är ju inte så konstigt. Varför ställde jag klockan på sju
kanske ni undrar? Jag hade nämligen match imorse och samlingen
var klockan kvart i 8 i Timrå sporthall! Det var lite svårt att ta sig
upp i tid men jag klarade det! Vart lite sen men det är en
värdslig sak. KUL SOM IN I HELVETE var det att spela Innebandy iaf,
vi förlorade med 2-1 tyvärr.. men det var ändå riktigt roligt!
Kändes som att dom flesta tog förlusten bra och dom flesta hade
ett leénde på läpparna genom matchen ;).

Min mamma och min moster var och kollade på matchen också,
så när jag var ombytt och klar så åkte vi in till Birsta.
Dom skulle handla lite grejer till min mormorsgrav så jag följde med
dom in på lite olika ställen också käkade vi på donken.
Det var hur gott som helst och att dom har börjat sälja
lökringar på donken är ju hur bra som helst!

Jaja, kom hem ganska sen och for iväg igen nästan dirket.
jag glömde min plattång hos Anna i fredags så jag åkte in till
stan coh hämtade den. Sen jag kom hem har jag typ, sovit på soffan
och ätit en Isglass (a) Är fortfarande jätte trött.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: