2009-09-08
 19:59:33

boring

Jaha, då var man förkyld med allt vad det innebär. Snprig näsa, torr hosta och en hals som brinner.. ett plus at ju att man får isglass av mammsen, strepsilsduo med jordgubbssmak (<3!!) och att man kan kolla om på true blood, första säsongen :D Har ju redan sett den men det var så himla längesen så jag kollar om medans jag väntar på att det nyaste avsnittet från säsong 2 ska komma ut :) Säger bara Alexander Skarsgård i säsong två = SNYGGING! Han passar mycket bättre i kort hår ;)

Jaja, dagen har spenderats i sängen bara.. klev upp och gjorde en toast till frukost runt halv 12 och sen har jag legat hela dan.. orkar inte göra nånting :/ åt lite middag för ett tag sen och en twister till efterätt :) hoho.. nu börjar idol snart! Någon fler som kollar?






Bjuder på lite bilder från helgen! Kan ju påpeka att dom lila skorna inte är mina
utan Bosses ;) Var ju typ 44-45 i dom skulle jag tro.. så dom var ju lite för små..
eller? ;)


Anonym

vad använder du för rouge? plzz gör en liten notis om det i något inlägg


Anonym

vad använder du för rouge? plzz gör en liten notis om det i något inlägg



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: