2009-09-28
 15:09:48

bränd

Har ju varit och solat två gånger den här veckan, och satan vad det
svider på ryggenoch armarna :( Ajaja.. Men när det röda har lagt sig
så kommer det nog bli en najs brunfärg ;) Vet inte om jag riktigt tycker om
att sola i solarium på grund av cancer-risken. Men jag orkar verkligen inte hålla
på med brun utan sol så ofta som man måste för att hålla en snygg brunfärg.
Jag har en B.U.S spray från Clinique som jag fått från kicks, och den är riktgit bra!
Men jag tycker det luktar äckligt och att det är knöligt att hålla på med helt enkelt!
Har också en body lotion från Piz Buin som bara har lite bruneffekt och den funkar ju..
Men som sagt, har inte tålamod att hålla på, då får det bli solarium helt enkelt..


Stå solarium är helt klart skönast!


Leia



Skönt att det är bra!

Det är bra här med.



Vad gör du?



PUBLICERAT: 2009-09-28, 17:20:53 | URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Amanda Thörnlund

Nä :D jag har 10:e och 13:e. Då ska vi nog skriva provet tillsammans då :D Kul. Då slipper man va nervös ensam ;)



PUBLICERAT: 2009-09-28, 17:53:47 | URL: http://athornlund.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: