2009-09-12
 23:10:39

busy woman

Idag väcktes jag av det ringde på min mobil. Det var Fanny som frågade
om jag kunde hoppa in och jobba istället för henne för hon hade fått migrän.
Så det blev till att slänga i sig frukost, hoppa in i duschen och lägga en snabb sminkning.
TRÅKIGT med andra ord.. det är kul att jobba på Kicks
då man får sminka sig lite extra mycket ;) Jaja, så jag jobbade idag mellan 12 och 17!
Sen så har dagen gått jätte snabbt, både på jobbet och sen jag kom hem.
Har käkat och kollat på något program med Mikael Persbrant, just ja!
Innan programmet så såg jag på Bring it on haha! As bra film ?! Den dög ju..

Nu sitter jag bara på arslet i min sköna säng och
ska väll lägga upp min Illustration snart hade jag tänkt? ;)


Gammal bild som jag tog på jobbet när jag hade tråkigt någon lunchrast!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: