2009-09-06
 18:53:00

COME LETS PRAY FOR THE WEEKEND BABE!

Ännu en helg har flugit förbi! I fredags så var jag på tandregleringskliniken :( Tog massa bilder/röntgen bilder och gjorde ut avgjutning på tänderna.. nu väntar jag på att få kallelse till möte med kirurgen som ska göra min käkoperation samt informations möte så jag får veta när skiten ska in i munnen...

Tandställning i 1 år, sen käkoperation med den i, sen ska den sitta i ca 1 år till! Tjena, jag är tjejen som kommer får tandställning när jag är 19 och ha de i munnen tills jag är 21! Känns lite surt men det kommer det vara värt! :) Ska spara pengar också så jag har råd att göra en tandblekning efter jag haft tandställningen.. kommer ha världens finaste leende då iaf ;) hoho..

Efter det så åkte jag iaf med Cissi och Sandra upp till härnösand! :D Vart party dårå! AS KUL! Lägger kanske upp en bild eller 2 om cissi skickar dom ;) hoho..

Igår så var jag med Nicke, var ett bra tag sen vi var med varandra sist så det var skit kul :) Kollade på nån film och prata massa bara :D

Och idag så var det träningsmatch mot Ankarsvik BK! Vi förlorade stort men det var skit kul ändå :D!


PS. ska inte ha den här headern... den hör till ett skolarbete :P ska göra en ny snart! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: