2009-09-24
 21:41:59

går det över snart ?!

Jadu, tappat suget på att blogga har man gjort iaf.
Den här veckan så har jag varit så otroligt trött..
trött-trött, trött på skolan, trött på en del personer,
trött på mig själv! TRÖTT

Sitter här och tycker synd om mig själv och det gör mig
bara ännu tröttare! Jag hatar att tycka synd om mig själv
och borde ge mig själv en smäll på käften..

En rolig sak som jag absolut inte är trött på är
iaf Innebandyn<3 Det är så roligt, och det känns jätte
bra att ha fått tillbaka suget igen! Ikväll spelade
vi en träningsmatch mot Sundsvalls IBF och det
var riktigt riktigt roligt! 11-0 slutade matchen och
det var vi som tog hem vinsten.

Tror jag ska sova snart och hoppas på att jag är
lite gladare imorgon <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: