2009-09-13
 11:56:47

god morgon

Nu så är jag vaken! Var uppe till halv 4 inatt och gjorde i princip ingenting :s
Inte bra! Jag har vänt på dygnet nu medans jag har varit sjuk så nu
måste jag försöka vända tillbaka det annars så blir det jobbigt att
gå till skolan i veckan kan jag lova er!

Nu ska jag städa mitt rum som ser ut som en bombnedslag igen,
jag lyckas aldrig hålla mitt rum snyggt i mer än ett par dagar när jag har städat,
spelar ingen roll att jag tänker att jag ska hålla det snyggt.
Dagen efter ligger halva garderoben på soffan, sängen och delvis på golvet.
Fast jag var värre på att slänga kläderna på golvet när jag var yngre.
Nu har jag insett att det är ganska äckligt att ha dom på golvet så
nu hamnar dom på soffan isället. Jaja, nu ska jag sluta
skriva om absolut ingenting. Vi hörs sen :)



Gammal Illustration som jag gjort på Viktoria! Kolla hennes blogg :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: