2009-09-10
 22:34:02

host host host

Jag blir galen på den här rethostan! Det är så himla jobbigt..
Måste verkligen bli frisk snart för jag håller på att bli tokig här hemma!
Var tvungen att åka bort till eljuspåret förut och gå ett varv,
vill ha lite frisk luft också passade jag på att prata med Anna :)

Idag har det varit ännu en slapp dag som spenderats till stor del
i soffan eller sängen. OJ, kom på nu att jag glömt äta middag :|
Har ätit två rostade mackor idag.. inte så bra kanske?
Men sitter ju ner mest så jag förbränner ju inte så mycket,
därför jag inte är hungrig :P

Tog en dusch förut idag, och scruuuubbade kroppen :D
Finns inget härligare än nu srcubbad och nyinsmodra ben!
Man blir grymt len sen har Fanny på jobbet gjort
att jag tycker att det är äckligt att INTE scrubba ca 2 gr i veckan :o
För vet ni hur mycket döda hudrester det blir?
Och att damm är gammal död hud, visste ni det ??!
Så nu vill jag att alla går in på Kicks och köper våra
scrubbhandskar för ca 25 kr! Okej ?! Deal ;) hehe..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: