2009-09-13
 22:35:41

i efterskott

Nu på kvällen så var jag och mamma och hälsade på en kompis till henne.
Har umgåtts med hon och hennes failj i praktist taget hela livet faktist.
Brukar få ärva kläder av hennes dotter Sara och det är jätte kul!
Brukar få en massa snygga grejer :) Iaf så var vi där och fikade
kaffe och äppelpaj, MUMS! Hur gott som helst. Också fick jag
en present, eller två rättare sagt. Hon firade mig i efterskott!
En hundring i ett kuvert med ett kort och bestick!
Alltid bra att ha, håller på att samla ihop lite grejjer tills jag
flyttar hemifrån och hitills har jag: 2 uppsättningar med tallrikar (finare
och vardags), bestick, ungsformer, en vattenkokare och en brödrost
ur OBH nordicas serie:Pearl, grytlappar(haha) och sen tror jag
att det var allt. Alltid bra så man slipper köpa själv!


ååh, sommar<3 bilden tog jag ute vid mitt ex's Oskars stuga.
Alldeles spegelblankt på sjön.. synd att man inte hade en bättre
kamera att fota med.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: