2009-09-15
 10:46:47

It's a new day

Det var verkligen längesen jag var så trött som jag var imorse!
Fick en sån fruktansvärd huvudverk igår när jag skulle sova,
eller jag hade haft lite ont hela dagen men det blev värre
när jag slappnade av. Så det slutade med att jag somnade typ
2, halv 3 inatt. INTE okej! Men jag fick i mig en halv kopp kaffe
innan jag sprang till bussen också köpte jag en kopp på pressbyrån innan
skolan började så nu känns det okej. Magen kurrar dock.

Idag så händer det inte så mycket vad jag vet. När jag kommer hem
så ska jag göra lite läxor och försöka klämma in en powerwalk(y).
Längesen jag rörde riktigt på mig eftersom jag varit sjuk så pass länge nu.

Just nu så har jag Graf C. Vi har suttit och redigerat bilder den här lektionen.
Rätt så kul faktist. Har använt en bild på en klasskompis så jag tog bort
nån finne, ändrade hudton från en väldigt röd till en mer neutral samt
justerade färgen på tänderna och slätade ut huder en aning.
Vart helt okej nöjd dååårå ;)

SNART lunch! puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: