2009-09-26
 11:44:14

KURRKURR

Så låter min mage. Är jätte hungrig så jag ska ta och äta lite frukost snart, toast kanske?
Mmm.. Igår kväll så hade jag det jätte mysigt! Först så kom pappa och hämtade mig
vid halv sjutiden, sen åkte jag med han och familjen in till stan
och käkade på tandoori! Indisk mat är så fruktansvärt gött!
Sen så var jag bara hemma resten av kvällen, satt i soffan med familjen
hemma hos mamma och kollade på Men in Black 2.
Rätt så rolig film faktist.. efter filmen så gick jag inte på mitt rum
och slog på datorn, men körde bara en diskfragmantering medans jag såg på
filmen: Jag vet vad du gjorde förra sommaren. Kan ju säga att jag
somnade ifrån både filmen och datorn. När jag vaknade i morse klockan halv 6 typ
så var det jätte varmt på rummet, så det tog ett tag innan jag kunde somna om..
Men men, nu har jag babblat lite för mycket!

På dagens schema finns absolut ingenting! Kanske en promenad?
Får se...


Leia

Hej där!

Hur är det med dig? =)



PUBLICERAT: 2009-09-27, 12:14:37 | URL: http://leiabloggar.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: