2009-09-16
 20:49:02

not dead

Hann inte med att blogga igår, eller jag glömde om jag ska vara ärlig..
men vad gör det liksom? :) Idag så har jag varit på skolan som vanligt,
Hände väl inget speciellt i skolan idag faktist.. Sen på håltimmen
så gick jag på stan en sväng. Hittade lite faktist!

Köpte 2 armband på Lindex och ett paraply för jag har tappat bort mitt..
Också köpte jag en ögonskuggspalett från Isadora som det var på
extrapris på H&M! As najs..

Dagens shopping!:



lånade bilden på Lisaplace. Likadannt som det som är inringat..
Dålig bild dock men det kommer kanske en bättre..

Så här ser paletten ut! :) Riktigt fina skuggor med bra pigment!
Dom ljusare passar perfekt till en vardags make och de mörkare
kommer bli snygg på fest! Eller på jobbet ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: