2009-09-14
 18:59:23

plugga

Nu sitter man här med första läxorna och jag är väl inte allt för glad över det.
Måste göra:

  • Filmkunskapsläxa x2
  • Arbetsmiljö & Säkerthet läxa
  • Sen är det nånting mer... men jag har glömt (A)
Men det är bara att bita ihop och ta tag i det hela! Egentligen är det enkla läxor,
men det är att komma igång som är det svåra. Har så svårt att göra läxor på datorn
för då håller jag på med en massa annat. Det här t.ex.! Borde väl inte blogga utan
göra mina läxor istället? Jag är faktist på G!

Idag så var jag ute och jagade praktikplats efter skolan och det gick väldigt bra! :)
Jag ska under vecka: 41-43 vara på Vero Moda vilket känns riktigt roligt.
Jag kände att jag orkade inte vara på Kicks igen, speciellt inte efter att man vant
sig vid att få betalt för att vara där. Sen så är det ju bra att testa på något nytt också ;)
Men läxor var det ja! Hörs senare..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: