2009-09-29
 21:22:57

sick n' tierd

GRYMT trött tjej.

Men iaf, dagen har varit väldigt väldigt lång för mig, det känns som om jag har
dygnat eller något! Är helt seg i huvudet och inget vill riktigt som jag vill.
Som jag skrev tidigare så strulade jag till det BIG TIME imorse.
Vilket resulterade i en väldigt fnittrig och trött Bea resten av dagen.
Men dagen har varit bra, seg ja, inte så effektiv ja, men bra.
Käkade på Kebab City med mina homegirls: Sändie, Cissi och Sara :D
Behöver inte ens säga hur gott det var, luktat vitlök hela dagen men det
var det värt!

När vi vär proppmätta och glada drog jag med mig tha gäng till
Kicks. Hade ju fått en 20% rabattcheck på valfri vara+25:- check
från klubbtidningen :') hihi. Så jag passade på att köpa en ny hudkräm!
Skulle köpa min vanliga "Aqua Sensation" från Nivéa men tänkte
att nej nu fan passar jag på och köper en riktigt dyr och bra kräm.
Slutade med att jag gick hem med Lancomé's Aqua Fusion!
Har fått några testers på den så jag vet att den är bra.

Ord. pris på den var iaf 475:-, men efter jag använt mina checkar,
plus personalrabatten på 20% så fick jag betala 279:- :D
Mycket bra pris med tanke på vad den har kostat!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: