2009-09-29
 09:16:54

självmordsbeägen

Tror jag tar nästa buss till Alnö bron helt seriöst. Klev upp 5 (!!!) imorse,
fixade mig och tog bussen in till stan 10 över 6. Får vänta inne på bussterminalen
(navet) i en halvtimme sen så traskade jag bort till körskolan.
När jag sedan ska anmäla mig eller vad man nu ska säga så är jag
inte anmäld till någon halkbana ?! WHAT ?! Bra Bea, bra!

Jag hade nämligen tid NÄSTA TISDAG :D:D:D
ASkul, klev upp 5 imorse helt i onödan.
Den här dagen är inte min dag, helt klart.

Jaja, sitter på Graf C nu iaf och ska komma igång med min Illustration,
ska förmodligen ha som projektarbete att göra några Illustrationer och
sen göra någonsort bildspel, har inte bestämmt mig än.

Back to work!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: