2009-09-22
 12:57:55

so tierd

Idag är jag verkligen hur trött som helst, inte alls så kul..
Igår så hade jag körlektion, gick jätte bra men jag måste
övningsköra ganska mycket nu innan november för då har
dom bokat in mig på uppkörning och teori! Spännande ;)

Efter körlektionen så mötte jag upp Cissi och sen
gick vi och käkade på Donken! Efter donken så
åkte vi ut till Alnö, gick på årsmötet med klubben och
sen så var Cissi med och provtränade med mitt lag :D
HUR KUL SOM HELST! :D

Men idag är man som sagt trött, riktigt trött..
Vi hade studiebesök idag på frostings reklambyrå eller
vad dom nu hette. Rätt intressant faktist men jag kunde
knappt hålla ögonen öppna.. Nu sitter jag och väntar på
att filmkunskapen ska börja, jag kommer somna
så jävla hårt (a) Jaja, nu vill jag ha kaffe men cafekillen
är inte här :( Går kanske till åhlens och hoppas på en gratis kaffe..




Amanda Thörnlund

Jag har också uppkörning och prov i november ;) Är du en sån som inte vill säga vilket datum eller får man veta om det kanske tillochmed är samma datum? :)



PUBLICERAT: 2009-09-28, 16:02:58 | URL: http://athornlund.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: