2009-09-09
 21:37:00

still sick..

Ännu en dag som spenderats i sängen.. har med andra ord inget inrtessant att skriva om.
Var ner till ica en sväng nu på eftermiddan, och höll på dog då jag skulle gå upp för backen!
Det kändes att jag har feber för när jag slutligen kom upp så kallsvettades jag och kände mig väldigt yr.
Inte bra alls... jaja, jag blir nog bättre snart :) Skriver kanske något lite roligare imorgon eller senare ikväll.

Förresten! Både natten som var och natten före det så har jag haft en massa drömmar på grund av febern!
Jag har tillexempel drömmt att jag, Jesscia och Maria ifrån klassen skulle beställa löshår.
Och jag var borta medans dom beställde åt mig. Sen hände massa knasigt, vi sprang runt och förstörde
en massa saker och jag slogs med en tjej som jag inte tycker om (nämner inga namn), och vi badade i fontäner ?!
HUR SJUKT? :D haha, men när vi tillslut hade haft det där löshåret i i några dagar så skulle vi ta ur det,
och då står jag och håller mitt hår i ena handen och Jesscias i andra, också säger jag så här:

-VAD I HELVETE!! ni har ju besällt syntetiskthår till mig?! Jag gav ju er pengar till riktigt och erat är riktigt men inte mitt?! NI HAR TAGIT MINA PENGAR!!

hahahaha, och sen så börjar Jessica och Maria att gråta :( Det vart värsta dramat :P

Sen så drömde jag att jag var tillsammans med Oskar igen inatt.. det var jobbigt att vakna upp då kan jag lova..
aja.

Det var någon som kommenterade anonymt om vilket rouge jag använder? Jag använder iaf ett solpuder från isadora just nu som jag köpte i början av sommaren då jag jobbade på Kicks. Vi hade 70%rabatt på ett litet kit med en liten mascara, ett läppglans med spf 15 och det där solpudret med spf 15. Ett litet sommarkit. Tyvärr finns det inte att få tag i längre men isadoras solpuder kan jag verklige rekommendera :) Finns i många olika färger!
Vem var det som frågade? Skulle vara kul att veta? :)


Jessica

Höhö, kul dröm. Kan se det framför mig^^ ;)



PUBLICERAT: 2009-09-09, 22:17:46 | URL: http://iminfantasi.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: