2009-09-29
 21:46:12

the rest

Min dag har som sagt varit väldigt seg och långsam.
Efter skolan åkte jag hem och sov på sängen en timme ungefär,
sen åkte jag och mamma in till stan igen. Hade tid hos Ortopeden idag,
han klämde och vred på min stackarns fot. AJ :(
Och långtid tog det innan vi fick komma in! Jag hade tid 10 över 5,
men vi fick komma in 20 i 6 :s inte kul alls! Känner att jag gnäller
väldigt mycket idag men jag är faktist ruskigt trött (a).

Efter vi varit på sjukhuset åkte vi till Willys i birsta.
Handlade lite och jag fick övningköra lite, bra bra, det gillas!
Sen blev det till att käka och ta en kopp kaffe efter maten.
Nu har jag parkerat mitt arsle i sängen med datorn i knäet,
och jag har inga planer på att göra något åt det.

Today:


Köpte ett sånt här flätat hårband också :D
49,50:- på H&M!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: