2009-09-30
 13:22:20

Todays TODO

Idag är jag riktigt trött och less, för det första så suger min skola idag!
Ettorna spottar i trapphuset, lämnar skräp/äcklig snus överallt,
luktar en blandning av svett och chips och är kaxiga.
Ska fan bygga om ett klassrum till gaskammare och
gasa ihjäl några stycken..

Sen så har mitt schema ändrats så nu slutar jag halv 5 på fredagar istället
för halv fem idag ?! KUL.. nej..

Jaja, ska sluta klaga.. som tur är så är det här sista året.

Nu så ska jag iaf plugga lite körkorts teori.
Också ska jag pilla ihop en ny design tror jag :)
Är less på den här.. vill ha något som är lite mer
höstigt.




Bilder tagna av mig! Tog dom med min gamla mobil kamera (!!)
2.0 megapixlar.. inte så dåligt tycker jag ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: