2010-04-22
 23:49:31

fresh

HEJ!

Jag har nästan precis byggt ihop mitt skrivbord! Ska fylla lådorna
imorgon samt ställa in en stol. Sen gosse kan jag sitta där och
Illustrera, rita och... plugga. Man måste tydligen göra sådant också.
Skönt att det är studenten snart!

På tal om studenten så har njag suttit och gjort en Illustration
till Matilda som hon ska ha inför studentfotografering.
Men jag blir ju aldrig nöjd... tkr den ser konstig ut men men.
Lite små justeringar imorgon sen skickar jag den så hon får
säga vad hon tycker om den. :)

Den här gjorde jag klart idag! Samma teknik som sjöjungfrun ni
ser längre ner. Inte den snyggaste bilden jag gjort men det
är kul att arbeta med en ny teknink!



Chasing Cherries

You have talent!! Love it <3



PUBLICERAT: 2010-04-22, 23:50:52 | URL: http://www.chasingcherries.com/
claulovesfashion

I just saw your illustration in Lisa Place, its could be possible??...I would like one similar like her, If its possible...Are free your illustrations?



Great Blog!*



1kiss!*



PUBLICERAT: 2010-04-23, 08:51:25 | URL: http://www.claulovesfashion.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: