2010-04-25
 14:18:21

Igår

Igår trodde jag att det skulle bli en till tråkig dag/kväll. Men det slutade med att jag hade riktigt kul faktiskt!
Cissi och Tim kom och hämtade mig och sen åkte vi in till Sundsvall och kollade läget där/busade hähä.
Hittade på en massa igår men men.

Idag är det iaf jäääättte fint väder och då tyckte jag att det var den perfekta dagen för att sitta inne och
häcka framför datorn ?! Aja, designen blev kanon så jag klagar inte. :) Nu tror jag att jag ska försöka ta mig
ut på en promenad i solen och eventuellt köpa en glass. Grymt sugen tjej.

Igår:


claulovesfashion

OKok...Its no problem!!



Take care, honey!*



PUBLICERAT: 2010-04-25, 20:26:31 | URL: http://www.claulovesfashion.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: