2010-04-29
 17:55:24

tumör i foten och en ny illustration

Ledsen för dålig uppdatering idag! Var till ortopeden med min dåliga fot.
Har haft ont i den i flera år och varit hur stel som helst. Det visade sig att
jag har en godartad tumör i min fot. Vart galet rädd först för han sa:
"du har en tumör i foten".. och EFTER det sa han att den var godartad!
Men men, jag är glad över att det är något som kan tas bort och jag kommer bli
helt bra igen. Då blir det hoppa i ett par riktigt high heels på en gång ;)!

Men nog om det! Hjälpa Matilda att göra en illustration inför studentfotograferingen
som hon ska hålla i! Så om ni vill fotas inför studenten och bor i Sundsvalls området
så boka henne! Hon är grym på attt fota :).

Här är Illustrationen!:





viktoria M

när kör vi ?:)



PUBLICERAT: 2010-04-29, 21:08:50 | URL: http://viktoriamo.blogg.se/
Jenny

VAr finns orginal bilden på My? Kan du lägga upp en länk?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: