2010-04-29
 22:29:07

Viktoria M!

Nu är det sisomsåhär kära läsare. Jag har en kompis som heter Viktoria Möller.
Hon är tjejen som verkligen har koll på vad som händer i modevärlden och
kommer därför ge er lite tips varanan torsdag här på min blogg!
Vad som är inne, alternativt ute. Second hand tips, och mycket mer.

Hon är dessutom sjukt vacker och jobbar som modell. Så det kommer dyka upp en del
bilder från hennes plåtningar också är det tänkt.
Och lite ögongodis här i bloggen mår vi bara bra av enligt mig!

Redan nästa vecka kommer det upp ett inlägg, hoppas ni är taggade för det är jag!


Helt gorgeous är hon, eller hur? Hennes blogg hittar ni här!


Lisette

Very nice blog, I really love your illustration!!

Wich programs do you use to make that? they are sooo amazing =)



Lots of love,

Lisette



Sweetlisette.blogspot.com



PUBLICERAT: 2010-04-29, 22:55:01 | URL: http://sweetlisette.blogspot.com
Klara

Hej ! Jag såg en ilustration som du gjort till en annan blogg, tyckte den vagrymt snyg !!! Och undrar ifall du skulle vilja göra en sån till mej ? :)



PUBLICERAT: 2010-04-30, 14:41:29 | URL: http://klarrs.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: