2010-02-05
 00:06:26

sick of it

Jag måste vara världens största klumpeduns! Jag hinner inte vara
utanför lägenhetsbyggnaden i en halvminut ens innan jag ligger
i en trappa med en vrickad fot! Härlig start på dagen, verkligen.
Men jag ska inte klaga. För det blev värre! Haha, när jag kommer
till skolan så går jag, emma, sändie och jonas och käkar. Men när
vi kommer tillbaka så ska jag starta datorn och börja plugga.
DÅ mårker jag att jag har konkat med mig FEL dator till skolan ?!
Min gamm dell som bara funkar med laddare, och såklart låg den
inte i väskan. Man kan bara skratta åt sig själv ;).

Men jag spenderade större delen av dagen med ming kvinna,
och hennes man då HÄHÄ, där fick jag till det gosse!!!
Köpte 2 mössor gjorde jag också! Och ett nytt skissblock,
två stompfar och en 8b penna. 

Började skissa på ett öga på skolan medans vi väntade på bussen. 
Vidareutvecklade skissen och här ser ni resultatet!: 

 
Är hyffsat nöjd, jag känner att det blir bättre och bättre iaf! Fast ögonen ser inte
likadana ut... AJA, skriv gärna vad ni tycker :D


Viktoria M

DAMN, du är fan duktig kvinna!!!!! :)



PUBLICERAT: 2010-02-05, 00:12:35 | URL: http://viktoriamo.blogg.se/
JOAKIM.

Håller med föregående talare, du är grymt begåvad :)



PUBLICERAT: 2010-02-09, 00:43:31 | URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: