2010-02-15
 13:33:58

Träning och Smoothies

HEJ BLOGGEN.

Jaha, här sitter jag och skriver när jag egentligen bodre plugga?.
Inget ovanligt. Men jag har FAKTISKT börjar skriva, så efter den
här korta uppdateringen ska jag återgå till det ögonaböj!

Senaste veckan har jag rört på fläsket varje dag! Creds till mig.
Har det inte varit innebandy så har jag varit ute på riktigt långa
powerwalks eller legat på pilatesbollen och gjort situps.
Grymt skönt måste jag säga, älskar träningsvärken man har nu.

Och dessutom så har jag blrjat proppa i mig en massa massa
vitaminer! Både i tablettform och i frukt form. Äter frukter och gör
smoothies hejvilt! Att de innehåller vaniljglass är oviktigt....

NEJ, nu ska det pluggas gosse! Latero.


I....förrgår! Tror ja...


anna

Sluta ge mig dåligt samvete genom att bete dig exemplariskt :P Fy!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: