2010-01-05
 17:25:58

hektiskt

Jag önskar verkligen att julloven man har nu kunde vara så som
dom på lågstadiet. Bara mysa framför en brasa och en film, vara ute i
overall och leka i snön. Nu så vill jag helst inte sätta min fot utanför
dörren. Och inte kan jag koppla av riktigt utan det är läxor i
högar som väntar mig. Jag förstår inte hur man ska kunna hinna med?
Jag hatar att man genom hela livet ska ha ett absurt tempo och
förväntas prestera till max jämt. Det får mig att vilja lägga mig i sängen
och aldrig kliva upp igen. blaah..

Jaja, försöka ska jag göra. Har satt upp lite nyårslöften till mig själv:

  • Sköta skolan sista terminen nu, kämpa!
  • Gå ner minst 7 kilo, vill väga som jag har gjort förut! Trvis bättre så.
  • Unna mig roliga saker och vara rädd om mina vänner!


Har en söt rosett i håret idag :).


anna

Kul att du börjat skriva mer igen! :)

7 kilo, är du inte klok?! :O GALEN. Det behövs verkligen inte!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: