2010-01-24
 04:33:12

lördag

Det har loggats lite i helgen, men jag har inte hunnit helt enkelt
och inte har jag haft någon lust till det heller. Men ska skriva lite kortfattat
vad jag  har haft för mig. I fredas var jag på skolan tills klockan var nästan 5,
5 ?! Haha, det är nog rekord för mig. Efter skolan tog jag bussen till bergsåker.
Det kändes skumt att hoppa av vid den där jäkla busshållplatsen igen, och sedan
gå åt ett helt annat håll. Men men, ingen big deal. Stannade inte speciellt länge.
I huset hände der grejer gosse! Väggar har rivits och det har byggts upp
en hel del nya. Men iaf så åkte jag med mamma hem, käkade och sedan
var det dags att åka in till stan igen. Jag var på bio med Emil, vi såg snabba cash!
Tyvärr föll den inte mig i smaken riktigt, men det var kul ändåååå.

Idag, lördag, har jag spelat match igen!! Hooho, kul var det gosselito!
Vi vann med 7-1 mot sundsvall IBF, och jag fick en assist!
Jäklar vad nära det var att jag fick in ett mål ett par gånger,
men det kommer kanske nästa gång. Jag har börjat få tillbaka
match tänket och flåset har kommit igång igen, riktigt riktgit skönt.

Efter matchen sprang jag in på Rummet, inredningsbutiken nedanför ego.
Köpte en present till mammsen, hon fyller 42 idag :).
Åkte till bergsåker och gav henne den, sucess! Käkade lite tårta och
drack en kopp äckligt pulver-kaffe. Huvva..

Har sovit idag också, efter jag kommit hem och duschat.
Haha, det är anledningen till att jag fortfarande är vaken.
Lugn kväll vart det iaf. TRÅKIGT.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: