2010-01-06
 17:16:39

sjusovare

Jag har gått och blivit en riktigt riktigt sjusovare! 14.30 idag kände
jag att det passade min att kliva upp.. 14.30 ?! Hela dagen försvinner
ju när man sover så länge. Skärpning Bea!

Nu sitter jag och försöker skriva en broschyr på engelska om
Indiens kultur. Känns helt ok kul sådär, måste komma igång bara
så blir det säkert kul! (säkert.. kan inbilla mig det iaf).

Idag så ska det tydligen bakas pizza här hemma! HUR GOTT ?!
Mm, massa mozarella ska det var på min, sjukligt mumsigt.
Och senare ikväll så blir det bio med ett härligt gäng från skolan! :D
Blir nog kul! Avatar ska vi se och som jag skrev gör något inlägg sedan
så är jag riktigt sugen på att se den filmen!

Haha, Nevnarien gjorde för några dagar sen sig själv till en Avatar i
photoshop! Jag försökte mig på samma sak häromkvällen.. men det
blev inte ens i närheten så snyggt som hennes..
Gör kanske ett nytt försök snart ;)

NU ska jag fortsätta skriva om Indien! Som förövrigt är ett land
som jag tycker är väldigt intressant och gärna vill besöka i framtiden. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: