2010-01-25
 18:51:25

smink

Okej, här kommer ett tråkigt inlägg enligt vissa, men jag jobbar faktiskt på kicks
så jag tycker smink är skit kul! Jag behövde en ny foundation eftersom min
håller på att ta slut. Jag är väldigt torr i huden, men alldeles lagom i ansiktet
om man får säga så. Jag får inga finnar alls i princip, men ist får jag röda och
kliande armveck t.ex. Inte spec kul.. men saken är den att jag kan använda alla
billiga skit produkter och det funkar hur bra som helst på min hud. Men idag
bestämde jag mig för att gå tillbaka till flytande foundation, har använt mineral
 ett bra tag. Och jag köpte en för ett medelpris kan man säga.
Superbalanced från Clinique och till den en foundation pensel.
Nu längtar jag tills imorgon så jag får prova den! ;)


285:-

den andra från vänster, 100:-



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: