2010-05-06
 10:11:08

bilden på my

Någon bad om en länk till bilden jag har Illustrerat på My :
http://nyheter24.se/modette/myblomquist/2010/04/24/gragron/#comments

Sitter på skolan nu och har Graf C. Har suttit och gjort lite finjusteringar på min
illustration som jag visade en sneakpeak på härom dan. DEN ÄR KLAR!!
Hur nöjd som helst är jag, helt sjukt.

Jag kan också säga att idag var jag i tid till skolan för första gången på länge.
Jag lyckas alltid missa bussen och kommer alltid försent till första lektionen.
Okej, jag kom 10 min sen idag med. Bussen jag skulle med åkte precis när jag var framme vid busshållplatsen. Men om jag hade varit 30 sek snabbare hade jag hunnit med den haha.

Nu vill jag ha lunch snart, är galet hungrig. Jag och mamma kör GI nu och jag kan inte ens
förklara hur sugen jag var på en rostad macka imorse... men det blev skinkomelett ist..
Jag har match ute i Njurunda idag btw. Mot klockarberget.. får se hur det går, jag är inte ens
i närheten av att vara i bra form.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: