2010-05-10
 23:47:40

busy busy

Hej igen! Det vart ingen bra uppdatering idag heller, men det visste jag nästan.
Jag slutade tidigt idag, men när jag kom hem från skolan så somnade jag..
Är väldigt trött och hängig nu för tiden. Och när mamma väckte mig var det dags
att åka in till stan igen. Jag har nämligen varit hos en homopat.

Och för inte er som vet vad det är så är det en sorts naturläkare. Han som jag
går hos är kanske "känd" här i sundsvall och det är svårt att få tid.
Det han gör är att han kollar i min iris (ögat..) och kan se vad som är fel.
Låter som en riktig tokgubbe va? Mm, det tyckte jag med. Men jag har mått
så dåligt hela året så jag tänkte "vad har jag att förlora på det?".
Och jag kan säga att nästan allt han sa stämde till punkt och pricka.
Saker som jag inte berättat för han kunde han se i mitt öga.

Men nog om det, dagens besök var ett sorts återbesök. Har gått på en kur ett
tag nu men jag vet inte om det har hjlpt så mycket.. Men han sa en del saker
idag men det är lite för privat.

Iaf, dålig uppdatering vart det. Men imorgon är jag ledig så då ska jag bättra mig! :)
Nu tänker jag hoppa i sängen, som förövrigt ser ut som en .. hm. båt?


Iaf, kör marinstyle på mina sängkläder och måste säga att det känns lite sommrigare!

Min kära mor har sytt det här randiga påslakanet och örngottet till mig :') Jag skulle vilja ha ett blå randigt
också... typ såhär:






Emma

sv: Tack :) Men jag tyckte den inte blev bra sist för den blev bara lös och smetig haha.. ^^



PUBLICERAT: 2010-05-11, 13:41:57 | URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: