2009-11-29
 02:46:42

icke aktiv

Bloggen har lidit lite på senaste tiden, dels på grund av bristande intresse
och dels för att jag helt enkelt inte har haft tid. Men nu skriver jag lite!
I fredags så tog jag körkortet, kan fortfarande inte tro det!
Hur underbart som helst, vilken frihet.. Åkte upp till pappa som bor en bit ifrån
mig, fikade och svo lite haha. Sen så for jag vidare in till stan och mötte upp
Cissi my woman och DeeDee :D Vart käka på big boy och bara åka omkring.
Sen åkte jag till en kompis när klockan var halv 4? haha, kom hem tunr halv 7
på morgonen och idag sov jag till klockan 3 (y). Bra bea, lycka till med att sova nu!


Jaja, ska iaf göra ett försök nu. Ska kolla om det nya Vampire Diaries avsnittet
har kommit ut än och isf slå på det. Just nu kikar jag på svampbob fyrkant :').
Ska gifta med med han någon dag, och samtidigt ska jag ha en affär med
Edward Cullen, Jacob Black, Stephen Salvator och Eric i true blood..
Ge mig en vampyr! Eller svampbob...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: