2009-11-19
 17:40:50

new moon

Åh, det kryper i kroppen när jag ser alla youtubeklippen, lyssnar på
alla moviesoundtracks och kollar på alla bilder. Jag kommer vara
så jävla upp i varv när jag ser på New Moon, Nicke kommer inte få
det lätt kan jag lova. Såg på Twilight med honom så då tänkte vi att
vi ser på New Moon också då. Blir kanon, fast jag måste vänta till
nästa vecka innan jag får se den... Aja, jag får nöja mig med alla
klipp som ligger på Youtube.

Tipsar om den officiela Twilight sidan:
http://www.twilightsweden.se/

Nu sitter jag och pluggar teori som vanligt. Har klarat faserna nu
och håller på med repititionen. När jag haf gjort klar den ska jag
sätta mig i en fotölj och läsa boken rakt av. Det behövs har jag
hört. Vore väldigt kul om jag klarade provet på första försöket.
Nu ska jag fortsätta plugga!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: