2010-04-03
 02:25:26

Allt negativt..

Jag har inte bloggat på...? Jag vet inte ens hur länge. Men jag
behöver skriva av mig eller något. Jag är så jäkla trött på att må
såhär. Jag har verkligen ingen energi till att göra något alls.
Ingen motivation till att ens försöka. Jag hoppas verkligen att
kuren som jag fått av homopaten, som kommer nästa vecka,
funkar! Annars vet jag inte vad jag gör.

Jag var som sagt hos en homopat förra veckan pågrund av att jag
är otroligt trött exakt hela tiden. Det är en naturläkare som kollade
på mina ögon och såg vad som var fel med mig. Låter helt omöjligt och
jag var också väldigt skeptisk. Tills hann började radda upp massa saker
som jag inte ens hade sagt till han. Att jag har väldigt ont i min ena fot,
och att jag har ont i ryggen. Speciellt svanken t.ex.

Det som gör mig så trött är iaf halsinfektion och bihåleinfektion. Som
ligger kvar sen jag var sjuk förra året.. Jag har haft en infektion i halsen
sen början av september förra året och det går inte ens att förklara hur
jobbigt det är. Dessutom har jag strul med köldkörteln och den är främst
det som gör mig såhär sömnig.

Det första homopaten sa till mig efter han hade kollat i mina ögon,
var att jag har en svag bukspottskörtel.. Jag vart otroligt rädd när han sa det
för min underbara mormor gick bort i just bukspottscancer för några år sedan.
Men det var ingen fara sa han. Men om jag behöver äta vätskedrivande då
jag är äldre, vi snackar 30 år frammåt. Så kommer jag få åldersdiabetes.

Dumt att tänka på saker som ligger så långt fram i tiden, men det är
svårt att låta bli..


anna

hoppas att det hjälper med den där kuren, låter jättejobbigt allt det där :( förstår att du blir trött av allt sånt där, kan inte finnas mycket ork till annat :( Krya på dig gumman.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: