2010-04-27
 17:12:59

hemma bäst?

Idag slutade jag som jag se nedan, 11... men ag åkte från skolan strax efter 3?
Haha, blir ofta att man stannar kvar på skolan och umågs lite med kompisarna
innan man drar hem. Vad finns det att göra hemma liksom?

Aja, idag blir det nog en rätt lugn dag! Gjort klar Illustrationen till Matilda nu men
jag känner att det blev kanske inte riktigt vad hon hade tänkt sig.. men
det går att justera isf. Hoppas hon gillar den! :)

Skulle vilja med min sockersöta Illustration idag. Men skolan måste gå före.
Jag har prov i religion imorgon :(..

Uscha! Bjuder på några bilder från dagen iaf! [ursäkta min och sandras dåliga humor:')]

jag och sändra



underbarare vän hittar man inte <3


sandraa

JAG ÄLSKAR DIG SÖTSNÄCKAN!!!



PUBLICERAT: 2010-04-28, 11:02:16 | URL: http://sandrrahelenee.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: