2010-04-28
 23:15:54

Illustrationen är klar!

Åh vilken bra eftermiddag jag har haft idag! Åt middag med pappa efter skolan.
Ät galet god fläskfilé med klyftpotatis och bea-sås... bea-sås.. kul skämt va ?!
Aldrig i hela mitt liv hört den... haha ;)

Satt med han i nån timme och bara snackade och åt, riktigt trevligt!
Och nu när jag kom hem så har jag suttit med Illustrationen jag visade
en sneakpeak på förut! Och nu är den klar! Vart riktigt nöjd faktiskt.
Hon jag ritade av stod i ett litet klurigt ljus på bilden. Men jag tycker att
jag gjorde bilden rättvisa!

Ni får kanske se den redan ikväll. Vet inte om jag kanske ska suga på den
här karamellen ett tag. Spara den ett tag...

Nu ska denna trötta donna gå och lägga sig!


Hade en typisk sommar-frisyr idag! Flätan i luggen.. riktigt klassiker som jag gärna har på stranden.
Det fick bli en sån idag med för jag hann inte tvätta håret i morse .. hehe.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: