2010-04-23
 10:27:39

naturkunskap A

Sitter på skolan nu och har naturkunskap.. inte den roligaste kursen
måste jag säga. Men men, what to do? Har bara den här lektionen och sa
samhälle b idag, dock med världens håltimme mellan.

Men men. Igår kväll innan jag skulle sova gjorde jag samma sak
som jag har gjort 2 nätter innan. Slog på Watchmen, och somnade ifrån
den. Haha. KANSKE om jag har tur så lyckas jag se klart på den ikväll.
KANSKE.

Ikväll då? Det är fredag och jag ska bara vara hemma tror jag.
Mitt bankkonto ekar så det finns inte så mycket mer att göra.
Kanske drar jag upp till min pappa en sväng och hälsar på.


Haha den här bilden gjorde jag på grafen då vi fick i uppfigt att göra en bild som är
"plastig".


Emma

hahaha, bra jobbat!! :D



PUBLICERAT: 2010-04-27, 10:04:40 | URL: http://oursketchbook.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: