2010-04-24
 16:21:33

sneakpeak

Hej alla!

Igår lyckades jag somna vid halv 8 tiden på kvällen..
men jag vaknade igen runt kvart över 9. inte så lyckat
med andra ord. Tror jag somnade igen när klockan var 4 :|
Men men, vart en riktig sovmorgon idag och det är aldrig fel.

Idag är det HUUR bra väder som helst!! 22 grader i solen där
det är lä !? MMM satt och stekte ett tag innan så nu har några
fräknar ploppat fram :).

I skrivande stund så invigar jag mitt nya skrivbord. Det är
så himla fint och blankt :'). Hähä, Micke och jag..
Sitter iaf med en illustration just nu. Det är inte klar men ni får
en liten sneakpeak ;)


som sagt, inte klart än... men det kommer bli rätt häfigt när den är klar.
myyyycket detaljer :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: