2010-04-30
 17:03:18

Valborg

Idag är det valborg och liksom för många andra innebär det fest för mig.
Efter jag har käkat mat med familjen så åker jag ut till min fru och hennes
kille Jonas. Där blir det dricka och umgås med lite folk och sen drar vi nog in
till stan skulle jag tro! Men jag måste säga att jag har ingen bra erfarenhet av
att fira valborg. Jag har aldrig haft speciellt kul på de n här dagen och
jag tycker att det är väldigt överskattat. En anledning till att dricka sig full bara.

Men men, jag är riktgit partysugen och taggad så det ska bli kul ändå! :)
Vad ska ni hitta på ikväll på valborg?

Idag så har jag varit på skolan hela dagen men inte gjort ett dygt ungefär.
Var på stan med Sandra och Jonas efter lunchen och handlade en
present till Emma som fyllde 19 nu i onsdags! :D Imorgon är vi ett helt gäng tjejer
som åker ut till henne och käkar och umgås. Det ska bli riktigt kul.
Köpte en ny ögonbrynspenna gjorde jag också! Min fär och allt var på halva priset
på H&M. Brukar köra på deras egna, tycker dom funkar bra.

Nu ska jag göa något åt mitt hår.. min plattång har gått sönder så det är galet
bökigt att fixa håret tycker jag! Haha.. ilandproblem vare va?

Hörs kanske en sväng senare!


Kanske fyker det upp en sminkguidé imorgon! Får se hur det blir..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: