2010-01-31
 04:00:28

arg tjej

Jaha, argt tjej_91, eller inte arg.. bara less! På all skit!
Några saker som jag gärna är utan på ett tag! TYP..:

  1. Lördagar är man vaknar upp och är död större delen
    avdagen, också blir man pigg på kvällen?! Kunde jag
    inte få vara bakis hela dagen ist, och somnat i tid ?!
  2. KILLAR, häng dom och släng dom. seriöst. nästan. baah!
  3. Torra händer också hittar man inte handkrämen. jobbigt!
  4. Chips utan dipp, ska det va så ska det va?
  5. Min halsduk som jag älskar, precis rätt längd/bredd/färg,
    försvann igår på lyset :(.
  6. Snö och vinter, oundvilklit att ha med på en hatlista!


PASSA ER


nattis

Haha, rolig du är. Hade ni trevligt på lyset då?



PUBLICERAT: 2010-01-31, 18:44:10 | URL: http://nanatha.blogg.se/
nattis

Haha, jadu jag hade det trevligt. För mycket dryck som vanligt bara.



PUBLICERAT: 2010-01-31, 20:06:45 | URL: http://nanatha.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: