2010-01-20
 22:47:10

cheek to cheek

Fick klagomål ang. dålig upppdatering gosse! HA nu uppdateras
det minsann ;). Jahaja, vad har man gjort för något idag då?
Varit skolan, hade hål i 4 timmar.. Som för övrigt spenderades i
cafét, Ann hjärtat som jobbar där var sjuk, men hon hade lämnat
kaffekokaren laddad och gav oss tillåtelse att koka ändå :').
Hon är bra snäll hon! Men iaf, dagen var lång och det var skönt
att komma hem.

Hähä, jag ju berätta att jag har världens träningsvärk i höger skinka
idag, och bara i höger ?! Varför ?! Det kan man fundera på i några sekunder..
Grymt peppad är jag inför matchen iaf. På lördag möter vi Sundsvall IBF..
slakta dom? JA TACK!


Såg att sockersöta Viktoria länkat mig idag, det tackar jag för!
Det har stått stilla ett tag med Illustrationerna men nu har jag
faktiskt 2 st på gång! ;)

Här är iaf det första porträttet jag Illustrerade, ett på mig själv.
Och den som jag gjorde nyligen! Jag har blivit bättre om man får säga
så om sig själv. Mjukare skuggningar, mer detaljer...






Lina

Du är jätte duktig :) Kul att se utvecklingen :)



PUBLICERAT: 2010-01-21, 00:43:45 | URL: http://misstyndero.blogg.se/
R

Asfräna! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: