2010-01-25
 10:45:26

ska man skriva här?

HÄHÄ, övertrötta tjejer här, HEJ! Igår kollade jag och frugan på
"I love you Beth Cooper", askul film! Kolla på den.. okej ?!
När den var slut så var klockan runt halv 2-2 skulle jag tro. Men var
man nå trött för det? Givetvis inte, slog på första avsnittet av
"´The legend of the seeker-1 ist jag! Sandra somnade efter ett tag
i århundradets sovposition, jag var såklart tvungen att tända lampan och
knäppa kort på henne. Men då vakande hon hähä. Sen kunde hon inte somna
om och det där jävla avsnittet tog ju aldrig slut! Jag trodde att det var ca. 50 min
långt, men det var 1,5 timmar långt (y). Skönt det, haha. När klockan var 4
så vart det fika iaf! Lika bra det eller.. ?

Somnade runt 5-halv 6 tror jag...  Men lika glad för det är jag!
Ann är ju här och kokar sitt riviga kaffe på skolan!
JUST JA, för en jävla gångs skull så var både jag och sandr vaken i
tid och nere vid bussen i tid med. Men då är busshelvetet fullsatt ?!
Kom försent ändå...


Man bli ju ba trött...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: