2010-01-21
 08:58:41

take a look at yourself and make a change

Skriver samma sak här som på facebook. Det spelar ingen som helst roll
hur tidigt jag går och lägger mig. Jag är lika seg på morgonen som vanligt,
hinner aldrig äta frukost, och missar alltid första bussen. Det är bra gjort det!
Men jag piggnar nog till snart, hann iaf ta en kopp kaffe innan jag drog hemifrån.
Jag hoppas verkligen att Ann jobbar i cafét idag, jag behöver nämligen mer.
Rast snart?

Hähä, igår så tog jag sandras mobil, spelade in mig själv när jag säger
"Sandra,  det är Bea.. det är dags att vakna, svara då ?!", sen höjde jag volymen på
hennes ringsignal ;). Funkar tydligen bra det för jag ringde och väckte henne i
morse! Hahaha :D Lill hjärtat..

Men men, igår skulle jag egentligen behövt plugga sönder. Men jag var för trött,
huvudet funkade inte som det skulle. Så nu sitter jag här, sista dagen innan
inlämning och har inte gjort ett dyft. Men det löser sig, det gör det alltid.
Är inte expert på att vara ute i sista minuten för inget..


Super sexig bild tagen för ca 30 sek sen, bjuppar på den ja. Kliar i ögonen gör det iaf,
dag för en till dammallergi-attack? Uscha.................






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: