2010-05-03
 21:09:08

billigt billigt!

Köpte dessa förra veckan:


1) Proffs DUST IT hårspray. Ska vara nån sorts pulver hårspray som ger massa volym.
Inget att hurra för... ca 30:- på Åhlens. Den var redan nedsatt men med min peronsalrabatt
blev det riktigt billigt=MÅSTE köpa och testa hehe.
2) Loreal Demaq Expert sminkborttagning. Har haft den här i omgångar huuur länge som helst.
Tycker den är jätte bra för all smink försvinner direkt och den är väldigt återfuktande.
Man behöver nästan ingen ansiktscreme efter! Fyndade 2 st på Ö&B för 20:- st :').
3) En annan variant av samma serie. En gel man har på torrt ansikte, när man sedan tillsätter
vatten så blir det som en ansiktsmjölk. Inte något att hurra för den heller... tyvärr.
4) 2-pack ansiktsmasker. Med massa vitamin C! Det blev som ett skal som man fick dra loss när
masken torkat! Den var faktiskt riktigt bra! Kommer köpa fler iaf. 10:- Ö&B



Ö&B Må vara vääldigt B.. hähä. Men fynda det kan man gosse!! Jag bryr mig inte spec myk om
märkesprodeukter. Jag har så pass bra hy så jag behöver inte dom där jätte dyra sakerna.
Men eftersom jag har jobbat på Kicks så har jag fått testa en hel del märkes produkter.
Och visst en del saker är verkligen hur bra som helst. Men många saker kan jag lika gärna köpa
för halva det priset och det är minst lika bra. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: