2010-05-06
 23:47:29

från det ena till det andra

Nu är jag hemkommen från matchen, jag orkade förvånansvärt mycket
trots att jag har varit sjuk en hel del den här säsongen.
Kul var det men vi gick hem utan seger. Men lika glad för det är jag eller?
Jodå, ingen big deal. Iaf så gästbloggade Viktoria här för en liten stund sen.
Och jag gäst bloggade ju hos henne, så jag rekommenderar att ni kikar
in denna fagra donnas BLOGG.

(edit: vad tycker ni om min nya header? to much kanske? jag gillar den dock...)

I hennes blogg så la jag upp en ny Illustration som jag har gjort!
Jag nämde den i något inlägg längre ner och har visat en sneakpeak.
Men nu mina kära vänner så kommer den upp i min blogg i all sin prakt:



Och orginalet utan bakgrunden:



NÅ NÅ NÅ? Vad tycks? :D Måste tamefanimej rama in den här enhörningen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: