2010-05-03
 19:35:33

juni, juli, augusti

Hela året har jag vänntat på....

Hej Hopp! En trött Bea som skriver ikväll. Dagen har spenderats på skolan as usual.
Inte mycket verkstad där vill jag lova. Men men, jag tog mig igenom dagen, right?!
Sen när jag kom hem blev det fika lite och sen... somnade jag. Är så otrolig hängig
och har ont i huvudet/bihålorna. Det går inte att vara vaken helt enkelt.

Men jag är lite piggare nu iaf. Har precis käkat en extramt god köttfärssås! hähä.
Jag tänka nog börja på en ny Illustration nu. Kanske det dyker upp en sneakpeak
lite senare ikv ;)..

Idag (sadlade om till mjukiskläder så fort jag kom hem, hade inte på mig det idag PROMISE):


Smsa Låna

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)



PUBLICERAT: 2011-07-19, 08:50:24 | URL: http://smsalåna.nu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: