2010-05-05
 14:52:00

my room

Så här ser mitt rum ut! :) Det är väldigt svrt/vitt just nu.. tyvärr. Men det kommer
dyka upp ett par gardiner med lite färg och kanske några kuddar alternativt en filt
på sängen som får sätta färg på rummet. Vad skönt det är nu när det är städat!
Kanske borde göra det lite oftare....

Just ja! TAVLOR vill jag ha upp. Har en del ramar som ligger och samlar damm just nu.
Där vill jag ha bilder på mina vänner och mina Illustrationer. Jag funderar på att sätta upp
en massa tavlor i en "klump" ovanför skrivbordet. Ni fattar vad jag menar? Eller
sätt min stora spegel med silver ram ovanför. På längden... Och ha tavlor ovanför sängen?
Aja, här är mitt rum iaf!

(en riktig stol till datorn vore också trevligt.. mamma?)






1) Mitt skrivbord "Micke".. (ikea och deras namn hähä). This is were the magic happens.
2) På Micke har jag en massa prytlar. Smycken, smink borstar osv osv osv osv......
3) Min säng och min garderob som är besatt av djävulen. Exploderar och spottar kläder...
4) Min fina ljusstake, spegel och återigen, Micke!
5) Ja, det mesta har ni sett nu. Men min TV kom med iaf. KÖPT helt själv, deni!


Nu ska jag hoppa in i duschen, känner mig snuskig as hell! Men vi hör senare då?
IMORGON kommer fina Viktoria gästblogga! Hon kom nyss hem från Paris,
så håll koll, okej?


isabelle

mycket fint :)!



PUBLICERAT: 2010-05-05, 14:59:31 | URL: http://beeellls.blogg.se/
ClaraSmiles

nice decoration!

I like it!!



PUBLICERAT: 2010-05-06, 00:57:04 | URL: http://clarasmiles.wordpress.com
Pia

helt sjukt snygg vägg! :D gillar spegeln och ljusstaken också. Men blir ju helt avis XD



PUBLICERAT: 2010-05-06, 18:36:07 | URL: http://piaolofsson.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: